Biznes

GetLead – profesjonalne rozwiązanie do kompleksowej obsługi Klienta

Potrzebujesz wsparcia w obsłudze Klienta internetowego, ale Twoja obecna kadra nie ma w tej materii odpowiednich kwalifikacji? Jednocześnie nie możesz sobie pozwolić na zatrudnienie nowych pracowników, którzy będą odpowiadać na pytania Klientów nie tylko w godzinach pracy firmy? Dowiedz się z nami, czym jest GetLead i jak konsultanci online zapewnią profesjonalną obsługę Klientów online Twojej firmy.

Zakupy online – nowy kierunek dla obsługi Klienta

Od wielu już lat obserwujemy wzrost zainteresowania zakupami online wśród Klientów w różnych kategoriach wiekowych. Szczególnie mocno jest to zauważalne od czasu wybuchu pandemii Covid-19, gdzie z powodu zamknięcia wielu sklepów i centrów handlowych zmuszeni byliśmy robić zakupy za pośrednictwem internetu. Rosnąca popularność zakupów online szybko unaoczniła, jak wiele niedociągnięć jest w obsłudze Klienta internetowego. Powodów takiego stanu rzeczy było wiele. Wśród najpopularniejszych można wymienić brak przeszkolonego personelu, wysoka średnia wieku pracowników oraz dług technologiczny firmy, która nie dbała o swoją wirtualną stronę skupiając się na sprzedaży stacjonarnej. Wtedy też pojawił się GetLead.page, który swoją innowacyjnością i nowatorskim podejściem wyprzedził konkurencję w obsłudze Klienta online.

 

Przedsiębiorstwa, a Covid – 19

Jak już wspomnieliśmy wiele polskich firm skupiało swoją uwagę jedynie wokół stacjonarnej obsługi Klienta. Niestety pandemia w bardzo krótkim czasie zweryfikowała ich podejście i zmusiła do wielu zmian. Jedynym możliwym rozwiązaniem, aby wyjść z kryzysu stała się sprzedaż internetowa. W wielu firmach konieczna była redukcja zatrudnienia. W innych pracownicy, którzy wcześniej nie mieli styczności z obsługą Klientów w sieci, a co za tym idzie żadnego doświadczenia, musieli pilnie zająć się nią mimo braku kwalifikacji. To wszystko skutkowało nie tylko wydłużeniem czasu odpowiedzi na pytania potencjalnych Klientów, ale także problemem z precyzyjnym przekazywaniem informacji. Pojawił się także problem w obsłudze Klientów z zagranicy. Te problemy i wiele więcej sprawiły, że pojawiła się pilna potrzeba specjalistycznej pomocy w obsłudze.

Obsługa Klienta online w statystykach

Powyższe problemy są niczym innym, jak odzwierciedleniem badań rynkowych i statystyk odnośnie obsługi Klienta online w ostatnich latach. Globalny rynek oprogramowania do czatu na żywo w 2016 roku wyceniono na 590 mln USD. Wtedy popyt na tego typu rozwiązania rósł, ale wiele firm nadal nie odczuwało potrzeby wdrażania ich u siebie. W związku z trwającą obecnie pandemią przewiduje się, że do 2023 r. osiągnie on 997 mln USD, co wskazuje na bardzo dynamiczny wzrost w kolejnych miesiącach. Według statystyk firmy prowadzą średnio 978 czatów miesięcznie i z każdym miesiącem ta liczba wzrasta, co pokazuje jak popularne stało się przeprowadzanie rozmów wideo. Tutaj warto dodać, że rynek będzie rósł w CAGR 7,5% od 2017 do 2023 r.

 

GetLead – rozwiązanie szyte na miarę potrzeb

Zmiany na rynku, rozwój sprzedaży i obsługi online to ogromny potencjał co przedstawiają powyższe statystyki. Dotychczasowo oferowane rozwiązania tylko w niewielkim stopniu pozwalały na zaspokojenie potrzeb i oczekiwań przedsiębiorstw. W związku z tym nie spotkały się z gorącym przyjęciem na rynku, a firmy które z nadzieją na poprawę jakości usług postanowiły je wdrożyć niestety mocno się rozczarowały. Wtedy też pojawił się pomysł na innowacyjny startup – GetLead. Jego pomysłodawcami są Łukasz Piotrowski i Karolina Piotrowska, którzy na bazie zdobytych doświadczeń postanowili spełnić oczekiwania i w realny sposób wesprzeć obsługę i sprzedaż dla Klientów internetowych. Chcąc wspomóc kontakt na płaszczyźnie firma-Klient nie zapomnieli również o odpowiednich funkcjonalnościach wspierających kontakty wewnątrz firmy.

 

Wewnętrzna obsługa wideokonferencji

Pandemia miała wpływ również na sposób naszej pracy. Osoby pracujące przed komputerem bardzo często przechodzą na pracę zdalną lub rozpoczynają ją w tak zwanym trybie mieszanym. Takie rozwiązanie miało nie tylko ograniczyć kontakty, aby zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa. Miało także usprawnić system pracy, gdy pracownicy zmuszeni byli pozostać w domu z dziećmi na kwarantannie. Dzięki wideokonferencjom w GetLead w szybki i prosty sposób można spotkać się z innymi współpracownikami w celu omówienia strategii działania poszczególnych działów. To także świetne rozwiązanie, które ułatwia zdalne ustalanie warunków współpracy z kontrahentami.

Internetowy konsultant do obsługi Klientów

GetLead jest świetnym narzędziem do pracy zespołu w firmie, ale jeszcze lepiej sprawdza się jako forma kontaktu z klientami. Kluczem do rozwoju firmy jest odpowiednie podejście do Klienta. Dzięki GetLead możesz zlecić wirtualnemu asystentowi obsługę swoich Klientów nie tylko w trakcie pracy swojej firmy, ale także w innych zakresach godzinowych. To rozwiązanie można elastycznie dopasowywać do potrzeb firmy, tak aby w stu procentach zaspokoić potencjał.

Decydując się na obsługę zewnętrznego konsultanta z GetLead masz pewność, że:

– Konsultanci rozumieją zadawanie pytania w 45 językach
– Zawsze pamiętają szczegóły historycznych rozmów
– Udzielają zwięzłych, fachowych i trafnych odpowiedzi
– Są profesjonalni, empatyczni i kulturalni

„To wszystko sprawia, że Klienci czują się w odpowiedni sposób obsłużeniu. Szybko i sprawnie otrzymują odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Mają poczucie, że osoba która im doradza to profesjonalista, który wie o czym mówi i dobiera rozwiązania do indywidualnych potrzeb. To wszystko przekłada się na wyższą sprzedaż i skrócenie podejmowania decyzji zakupowej.” – podsumował dla nas pomysłodawca tego narzędzia Łukasz Piotrowski.

Aby nie być gołosłownym przedstawiamy problemy, z którymi muszą zmierzyć się Konsumenci podczas próby uzyskania informacji od tradycyjnego CzatBota:

– Brak zrozumienia pytań
– CzatBot przekierowuje do FAQ
– CzatBot nie pamięta historii konwersacji
– Odpowiedzi CzatBota zawierają zbędne i nieadekwatne do pytania informacje
– Czatbot nie wykazuje zainteresowania i empatii

Według powszechnie dostępnych informacji, Klient który został skierowany na obsługę CzatBota sporadycznie otrzymuje odpowiedzi na nurtujące go pytania. Nie czuje się odpowiednio obsłużony i ma negatywne nastawienie do firmy. Ze statystyk wynika, że 36% użytkowników Czatbotów oczekuje natychmiastowej odpowiedzi, a 24% chce rozmowy z człowiekiem – to istotny sygnał, który pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie rynku na kompleksowe narzędzie, takie jak GetLead.

Wśród dostępnych statystyk dostępnych jest więcej danych, które przemawiają na korzyść GetLead:

– 92% klientów jest usatysfakcjonowanych z korzystania z czatów na żywo i wolą taką formę od kontaktu przez formularz, czy mail
– 42% konsumentów decyduje się na korzystanie z czatów online, rezygnując z wysyłania wiadomości e-mail lub za pomocą kanałów społecznościowych
– 87% konsumentów uważa, że pomoc z chatów prowadzonych na żywo to najlepsza to najkorzystniejsze rozwiązanie

Niższe koszty, wyższa jakość obsługi – tylko z GetLead

Reagując na potrzeby rynku, zarówno ze strony firm jak i samych Klientów powstał pomysł profesjonalnej obsługi przez wyszkolonych konsultantów online. Taka forma jest nie tylko korzystna ze względu na stałą obsługę, bez względu na dzień tygodnia i godziny pracy firmy. To także ogromna oszczędność – korzystasz z profesjonalnych asystentów GetLead w miarę potrzeb i możliwości, bez zbędnych kosztów!

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *