Obsługa logistyczna e-sklepów czyli fulfillment jak skuteczne rozwiązanie
Jeśli chcesz skutecznie zarządzać swoim sklepem, nie możesz zapomnieć o tym, że czasem jest to możliwe tylko wtedy, gdy przekażesz część swoich zadań na zewnątrz. Outsourcing może przyczynić się do oszczędności czasu i pieniędzy. W tym artykule skupiamy się na tym, jak działa taka logistyka dla e-commerce jak fulfillment.
Logistyka dla e-sklepów – usługi fulfillment to elastyczność
Ten specyficzny model logistyczny dopasowuje się do naszych potrzeb. Koszty usługi nie zaskoczą nas, bo będą rosły w spodziewany sposób, wraz ze wzrostem zamówień w naszym sklepie. Usługi logistyczne dla e-commerce to także pewność, że będziemy przygotowani na każdą ewentualność, tzn:
1. Nie odnotujemy tak dużych strat, gdy popyt na nasze produkty spadnie
Magazyny świecą pustkami, a my i tak musimy płacić za tę przestrzeń? Usługi fulfillment dla e-commerce stworzone zostały z myślą o podmiotach, których działanie czasem spowalnia, i które oczekują rozwiązań idealnie skrojonych pod ich potrzeby.
2. Będziemy mogli zadbać o naszych klientów również wtedy, gdy popyt nagle wzrośnie
W większości branż można mówić o pewnej sezonowości. Planowanie takiego przedsięwzięcia jak logistyka dla e-sklepu musi uwzględniać również takie wahania. Usługi logistyczne dla sklepów internetowych pozwolą nam na systematyczne rozwijanie swojej działalności bez strachu o to, że nie będziemy w stanie wywiązać się ze wszystkich zamówień.
Obsługa logistyczna sklepów internetowych – kto wybiera outsourcing e-commerce?
Przeważnie taka logistyka e-commerce interesuje przedsiębiorstwa małe i średnie. Co z dużymi firmami? Najczęściej gracze, którzy zajmują ważne miejsce na rynku i prowadzą szeroko zakrojoną działalność, dysponują własnymi przestrzeniami magazynowymi.
Logistyka dla sklepów internetowych będzie idealnym rozwiązaniem dla tych przedsiębiorstw, które chcą skupić się na produkcji, rozwijaniu produktów i udoskonalaniu różnorodnych aspektów działalności. Mogą to robić, bo zaoszczędzają czas, przekazując pakowanie i wysyłkę zewnętrznym podmiotom, takim jak np. Qlink.